شاتل فضایی ناسا زیر قیمت بفروش میرسد
نوشته شده توسط : مرتضی

 

 

 

قابل توجه عزیزانی که پست های طویل، در حد سه جلد کتاب میگذارند!

البته از زحمات شما سپاسگزاریم !!!

ولی دوست عزیز!

اگه ما حوصله خوندن داشتیم ادامه تحصیل میدادیم!

 

 

به رییس جمهور ژاپن گفتن آمریکا نابودتون کرد، برنامه ای برای انتقام ندارید؟

گفت: پیروزیه ما اینه که در کاخ سفید روی میز ریاست جمهوریه آمریکا، تلفن پاناسونیک ژاپنی هست

بیاید دست به دست هم بدیم که پشمک حاج عبدالله رو بفرستیم روی میز اوباما

 

 

 

پشت سر یه مرد موفق یه زن خوشکل هست

پشت سر زن خوشکل یه مرد توانمنده

پشت سر مرد توانمند یه زن سن بالا

پشت سر زن سن بالا یه دختر زیبا روی هست

پشت سر دختر زیبا روی من هستم، پشت سر من هم یکی زنبیل گذاشته رفته...

تو صف نون سنگکی ام حوصله ام سر رفته بود گفتم دوستان رو معرفی کنم خدمتتون :)

 

 

یه روزم دوستای مامانم با دختراشون اومده بودند خونمون

همه داشتند پرتقال پوست میکندند که من وارد شدم !

برخلاف انتظارات همگان و شما هیشکی دستشو نبرید !!!

 

 

ادرس کانال تلگرام  ما  

vitaamin_khande@

جوک , جوک, ضد حال, جوک خنده دار جوک سره کاری , داستان خنده دار کرج دانلود لوکس بلاگ, وبلاگ خندهدار

 




:: موضوعات مرتبط: جوک های توپ , توپ ترین عکسهای طنز , جوک لاینی , ,
:: برچسب‌ها: شاتل فضایی ناسا زیر قیمت بفروش میرسد , جوک , جوک , ضد حال , جوک خنده دار جوک سره کاری , داستان خنده دار کرج دانلود لوکس بلاگ , وبلاگ خندهدار ,
:: بازدید از این مطلب : 821
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: