جوک استقلالی ضد پرسپلیس
نوشته شده توسط : مرتضی

 

 

 

شنیدم دارن یه قانون جدید میذارن که فوتبال از ثانیه هشت شروع بشه آبروی تیم های زود گل خور نره

 

طرفداران قرمز در زوال اند / که میدانی زقومی بیخیال اند طرفداران قرمز یک حسودند / نمیدانی مگر بی کاره بودند بیا ما هم به قرمز ها بخندیم / و در ها را به رویشان ببندیم

 

ﺑﻪ ﭘﺮﺳﭙﻮﻟﯿﺴﯿﻪ ﻣﯿﮕﻦ ﺍﻻﻥ ﭼﻨﺪﻡ ﺟﺪﻭﻟﯿﻦ ؟! ﻣﯿﮕﻪ :ﺍﺯ ﺑﺎﻻ ﺁﺩﺭﺱ ﺑﺪﻡ ﮔﻢ ﻣﯿﺸﯽ ؛ ﺍﺯ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﮐﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﯽ ؛ ﺗﯿﻢ ﺳﻮﻡ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﻣﺎﯾﯿﻢ :lol:

 

به شش گل سی سال پیش می نازد از ندیده هایش خاطره می سازد گفتم پرسپولیس بازنده است گفت واقعا ؟s گفتم پ نه پ استقلال می بازد

 

آسمان گفت که من آبی ام / عشق می ورزم که استقلالی ام

 

نظر سنجی برنامه نود به نظر شما کدام یک از محالات است 1،گزینه 2 ۲٫ گزینه ۳ ۳٫ گزینه ۴ ۴٫ برد پرسپولیس!

 

آبی یعنی غرق در خوشحالیم/عشق می ورزم که استقلالیم

 

 

 

استقلال شهری است آبی و از جنس بلور که هیچ ویروس قرمز رنگی در آن جای ندارد

 

عشقت کرده توو جون من ریشه / تو قهرمان منی همیشه بذار بگن هرچی که دوست دارن / تیمی استقلال من نمیشه

 

پیروزی شیره شیره پاستوریزه دست بزنی پاکتش سوراخ میشه میریزه]

 

 

یه پرسپولیسی میره پیش یه پیشگو میگه تیم ما کی قهرمان می شه؟ پیشگو یه کم به دستش و گوی جادوییش نگاه می کنه می گه والا من بیشتر ازصد سال نمی تونم پیشگویی کنم

 

به صداقت پینوکیو به رفاقت تام و جری به نخبگی پت و مت ، به سرعت حلزون و به قهرمانی استقلال قسم هرگز فراموشت نمیکنم

 

 

این مایه سرور و خوشبختیست که فلک از رنگ قرمز خالیست تلاءلو آسمان را می بینی؟ گویند که خدا هم استقلالیست

 

برای من فرقی نمیکنه ؛ استقلال ببره ! یا پرسپولیس ببازه !

@mantaghe1

 کانال تلگرامی سایت 




:: برچسب‌ها: جوک استقلالی ضد پرسپلیس ,پیامک استقلال , پیامک تاج , جوک ضد پرسپلیس ,
:: بازدید از این مطلب : 546
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: