پست عاشقانه ,با چه رویی بنویسم غم دریا دارم
نوشته شده توسط : مرتضی

پست عاشقانه ,با چه رویی بنویسم غم دریا دارم

پست عاشقانه ,با چه رویی بنویسم غم دریا دارم

من که در تنگ برای تو تماشا دارم

 

با چه رویی بنویسم غم دریا دارم ؟

 

 

دل پر از شوق رهاییست ، ولی ممکن نیست

 

به زبان آورم آن را که تمنا دارم

 

 

چیستم ؟! خاطری زخم فراموش شده

 

لب اگر باز کنم با تو سخن ها دارم

 

 

با دلت حسرت هم صحبتی ام هست ، ولی

 

سنگ را با چه زبانی به سخن وادارم ؟

 

 

چیزی از عمر نمانده ست ، ولی می خواهم

 

خانه ای را که فروریخته بر پا دارم ...

 

"فاضل نظری"

 





:: موضوعات مرتبط: پست های عاشقانه , ,
:: برچسب‌ها: پست عاشقانه ,با چه رویی بنویسم غم دریا دارم ,
:: بازدید از این مطلب : 676
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 آذر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: